Tuesday, July 27, 2010

"Woi! Bile aku cakap, mata tu pandang aku! "

"Berapa kalu aku cakap! Apasal ko degil! Bila aku bagi nasihat tu, masukkan dalam otak! Bodoh!"

"Ko ingat semua benda senang?!!! Hish! Menyusahkan orang!!!"

"Woi! Bile aku cakap, mata tu pandang aku! Aku pantang betul kalu aku tengah marah bagi nasihat, orang pandang tempat lain!!!"







Gua geleng kepala. Apehal lah ganas benor si Ude ni nak mengajar kucing.



"Aku dah kata, kalu nak berak, berak dalam jamban!!!!!" Ude masih marah.

9 comments:

nurul nadea said...

hoho..kitty buat hal lagi ye..kali ni port kitty kat mane? sebelah tivi lagi?

ezam said...

org kata kolo org tak berani bertentang mata maknanya dia ada bela2....

kolo kucing plak caner????

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

tak per.. dia marah untuk kebaikan..

nampak jer ganas tapi baik hati dia sayang ke kucing tu..

Nerzhul said...

orang kata kalau kucing berak merata tenyeh hidung dia kat tahik dia tu. kasi kena hujung hidung dia cukup. pastu dia tak berak kat situ dah.

h a n i e said...

pehh..garang jugek..
beli jek la pasir utk kucing tu
ajor dia berak setempat
tak pun..kasik kurung jek dlm jamban time dia nk membuang tu..
[dari lu dok teman dia berak kat luar lah kan :P]

Im Single said...

nadea - tingkap.. toto..
ezam - haa! tu ade cite lain zam. nnt gua wat entry. haha..
adzman - dalam hati uda ade taman. taman botani.
nerzhul - haaa?? betul ke?? bukan cucuk hidung dia ngn lidi??
hanie - ude dah ajar dia berak kat jamban. so far ok.

F A R Y N said...

pakaikan je pampers :P

Im Single said...

faryn - kucing di rumah di"pampers"kan, anjing depan rumah mati kelaparan.

emezul said...

haha.. kucing sekali da berak merata..memang akan berak lagi la jawabnye.. len kali nak g keje kurung je kitty dalam bilik air,, hahaha