Wednesday, July 21, 2010

Nama saya Kitty


Nama saya Kitty...

Bulu saya warna oren.
Umur saya muda lagi.
Mula-mula abang SameL tak suka saya.
Abang Paiseh, Abang Chezzo, Abang Cupin dan Abang Ude suka saya.
Tapi abang SameL tetap tak suka saya.
Abang SameL memang tak suka kucing. Ye.. saya seekor kucing.

Tapi saya comel sangat.
Lama-lama abang SameL suka saya.
Dia selalu teman saya berak dekat luar rumah.
Dia selalu teman saya makan.
Dia selalu sayang saya.

Tapi hari ni abang SameL balik lambat.
Dia teman gelpren dia buka puasa.
Saya tak tahan....
Saya berak dekat dalam rumah.
Satu taik dekat sebelah tv.
Satu taik dekat belakang tv.

Abang SameL dan Abang Paiseh marah.
Mereka cuci taik saya.

Lepas itu sakit perut saya datang lagi.
Saya berak lagi.

Abang SameL dan Abang Paiseh bertambah marah.
Saya kena denda tidur luar rumah.
Ade ke patut?

16 comments:

nerdy nadea said...

uih..memang patot..tuan samel ko kene ajar ko berak kat jamban la gamaknye..

nama "kitty"? ko ni bapuk ke hape?

achik ezam said...

binatang peliharaan paling bagus adelah ikan.....xdela berak merata dlm akuarium tu hahaha

Im Single said...

nadea, dia betina la dol.. ko ade kenal bapok name kite ke? kenalkan kat paiseh..
ezam, haha... betul jugak. tapi kalu dia kencing dalam aquarium, air tu dah suci lagi menyucikan la.

FARYN said...

baik taruk HELLO KITTY terus!
ahaahaaha

cik osh said...

wahhh!! karangan yg sgt comeeell!! hehehehe

Im Single said...

faryn, hello hello tu lady Gaga je.
rosemyn, kucing yg type.

hanie said...

gila urban nama kitty..

hahaha

ZieSakura said...

patotttt...

bagi la name die kuning..umah kite pon nama kuning..

Im Single said...

hanie, dah tu nk bg name kittun ke.
zie, kang kena demam kuning..

ardzmarn said...

sapa suruh bela.. hahahaha..

Im Single said...

man, gua pun tak tau. tanye la dak2 VWM.

pemetik bintang said...

comel cik kitty ko ;D

jmpa kt mn?

Anna Boleyn said...

haha comel je kitty. sekarang ni kucing pon dah pandai berbelog yer. :p

p/s: ade 'kabel besar' tak? jom baca entry pasal kabel besar ni kat blog HLN. :)

Im Single said...

pemetik bintang, restoran niara kat ulu kelang.
anne, kucing komputer muzik francisca peter ni..

pari pari syurga said...

lu panggil kitty.. paiseh pangil beliau ape??????


*saje gua nak bg paiseh panas!


hahahaa...

Im Single said...

pari, gua pun tak tau. kadang2 gua panggil dia babi. nasiblah~