Monday, July 12, 2010

Mujur blog sendiri. Kalu luna mayat? cut taro? ariel di bumbung pak kassim?

Setiap hari gua menghantar email ke seluruh benua. Kadang-kadang terpaksa buat panggilan. Biasalah kerja. Gua perlu berbincang dengan station dari seluruh dunia untuk menyelesaikan masalah berhubung kesilapan cara operasi mereka dan kesan-kesannya pada figure revenue at group level.

Kadang-kadang masalah tu kita tak reti nak type panjang-panjang. So, kita bagi printscreen je la.

Kadang-kadang printscreen pun bagi masalah juga. Habis segala yang ada kat screen kita kasi "print".









Mujur blog sendiri. Kalu luna mayat? cut taro? ariel di bumbung pak kassim?

7 comments:

hanie said...

kalo ade mende2 tu..nescaya..akan diserang viruslah pc kamu itu.




*kacak jgk buat stetment gitu*

Im Single said...

hanie, pc gua takde bnde2 mcm tu. sgt jumud.

Mimie.Candy Cane said...

hahahaha..jatuh la saham lu pasneh..

Im Single said...

isk.. mane ade jatuh. kasi up lagi. hahaha..

Unknown said...

try ctrl+alt+prt scrn..just print screen windows jer

Im Single said...

fadhli, oh... ye ke? lusa gua try. sbb esok gua mc. planned mc. haha..

Anna Boleyn said...

haha kelakar gak lu ni. klu lah laman web ariel luna maya tu sume..kantoi lah lu. lenkali tengok2 dulu sblm print screen. :p