Sunday, July 25, 2010

Waalaikummussa.... Erk....

Tok Tok Tok! "Assalamualaikum.... Ade orang tak?" Jerit suara seorang gadis dari luar.




"Waalaikummussa.... Erk.... Ade!!!! Jap!!!!" Gua sambut.




Scene ni dalam jamban. Cleaner bagi salam sebab dia nak basuh jamban.
Bagi salam tu....

8 comments:

pari pari syurga said...

pagi ni mud gua baik sket.. jadi boley lah gua komen kat lu byk2.


*ni pun kira komen jugak kan? hehehehe.

F A R Y N said...

sib baik kasi salam..
kalau ketuk kuat2?
ish ish ish

h a n i e said...

mn tau..karang kot dia masuk tetiba nampak adengan yg bukan2..


hahahahha

ezam said...

ok la tue..akak cleaner kt opis nampak mug gua kt luar atas sink je terus dia dapat detect gua n ajak sembang time tgh melabur...

potong!!!!!!

Im Single said...

pari - monday pun mood baik. gile tak masuk akal.
faryn - dong dong dong! haha...
hanie - uih... jangan... haha...
ezam - kire ade scene bercakap dengan jin kencing ke bro? kah3x...

nurul nadea said...

mne bley bg salam kat toilet..cleaner tu muslim ke x? hehehe

fndrocka said...

kalau aku...memang boleh naik marah jugak.apahal nak berak pun kena paksa kluar.(melainkan kau dah sejam dala tu)

pari pari syurga said...

oohhooo.. sebab gua senang lenang dok kat umah bgn lambat. ape brg pegi kejer?


hahahaha..