Wednesday, July 28, 2010

Tiada syahadah

2008...


Prang!!!!

Kelam kabut suasana dapur. Kelihatan susuk tubuh Averous berbaju pejabat sedang terkial2 menahan baldi ke dinding di tepi singki dapur. Tiba-tiba Prosper pulang.


"Prosper!!!! Tolong gua!!!"
Jerit Averous dengan tangga suara Nahwan.

Prosper yang baru sampai sambil menjinjing bungkusan nasi lemak fulamak terkejut dengan jeritan itu. "Apsal Averous???" Prosper pula yang nampak cemas.

"Tolong aku cepat. Tikus kat belakang baldi ni. Cepat!!! Nanti dia lari!!!"
Averous sudah hampir tewas dengan kudrat makhluk kecil itu.

Melihatkan keadaan Averous yang kian tewas, Prosper pantas berlari memberi bantuan.

"Aku datang!!!!! Hiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!!!!!"





Praaaaaaaaaaaaaaak!







Maka berakhirlah hikayat seekor tikus dengan kecederaan organ dalaman peringkat ketiga. Tiada syahadah~~~~



12 comments:

nurul nadea said...

cess..aku ingat manusia yg x sempat mengucap..tikus? hmm..goreng je la masak kicap..

Nerzhul said...

hikmat ape pakai bunuh tikus tu? macam streeet fighter ada bunyi je...hahaha

h a n i e said...

tu tikus tu kena pijak ke...ke sepit dengan baldi?

ganas gile lah korang ni..

kay karim said...

kucing korang tuh seolah2 Garfield je lah..mkn tido n berak merata??!

Im Single said...

nadea - eiii.... xde masak lain ke.
nerzhul - teknik silang rusuk yamin wa shimal.
hanie - himpit+remuk. Prosper mmg ganaz, lu jgn main2..
kay - mmg malas sgt dia tu... geram aku.

emezul said...

ala.. xkan die nak bepeluh2 kejo tikus tu..kitty tu nak belagak comel je la.. besela.. name pon kitty..hahaha

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

gua ingatkan seluar prosper koyak tadi..

ezam said...

tetiber tringat prosperity beger....

agak2 taim puasa kuar tak???


p.s:kijam bunuh binatang secara ganas!!!

aripsamat.... said...

gua tak bersalah....

Im Single said...

emezul - 2008, kitty belum jadi sperma lagi pun.
adzman - kantung seluar dia besar bro. takkan koyak.
ezam - prosperity burger kan kuar mase thaipusam je. ape la lu.
averous - anda pasti anda tak bersalah??? kah3...

fndrocka said...

ni kalau persatuan pencinta tikus baca blog kau..abislah kau..

Im Single said...

fndrocka - ade ke persatuan macam tu. sick people. haha...