Tuesday, June 1, 2010

Teka-teki seram...


2.45 am...
.
Kami saki-baki warga VWM (yang sudah bayar sewa sahaja) melepak di tingkat atas, bilik gua. Gelak melekek-lekek tanpa henti bagai dirasuk iblis tanpa menghiraukan anjing biri-biri yang sedang tidur nyenyak di rumah depan.
.
Kentang goreng McD yang masih panas berasap-asap diratah beramai-ramai.
.
"Okey, dengar ni. Aku ade teka teki." Mulut Chez yang penuh burger mengeluarkan suara.
.
"Kenapa Pontianak rambut panjang?" Chez.
.
Masing-masing terdiam. Perlahan-lahan gua tarik selimut, hujung selimut gua gigit, comel.



.



Jawapannye ape?
.
Siapa dapat jawab gua bagi Astro beyond.

12 comments:

Mimie.Candy Cane said...

cheettt...seram kejap wa..

sebab kt alam dia takde saloon kot..

h a n i e said...

sb chez x buat promosi utk gunting rambut pontianak/langsuir

hahaha~

Im Single said...

mimie, usaha yg bagus. cuba lagi..
hanie, promosi tu utk semua. tiada diskriminasi. cuba lagi..

Nerzhul said...

sebab takde orang berani nak gi gunting rambut beliau. hahahaeeee

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

sebab kalau dia pegi salon untuk potong rambut pon, takde orang nak guntingkan.termasuklah chez.sume abis lari..

Im Single said...

nerzhul, tok bomoh yg berani dan mempunyai gunting boleh ape.
naddy, jawapan dalam lingkungan tu. tapi chez seorg yg berani. dia cucu tok gajah.

cuba lagi... (mcmne korg leh kenal chez pun gua tak faham)

Fyza d.Hana said...

sebab kedai gunting rambut tak buka tengah malam..?

hampir heart attack tgk gmbr tu..ciss

Mimie.Candy Cane said...

lu bayangkan ..kalau pontianak berambut pendek ala lady gaga or rihanna...camne?

tak pontianak langsung kan?

so mestilah rambut pontianak kena panjang.baru leh libas rambut sambil mengilai2.

sila cakap aku betol

Im Single said...

kite sudah ade jawapan.... cis... perlukah aku wat entry lagi satu utk bg tau jawapn.

paiseh said...

takpayah.. gua watkan entry untk jawapan dua esok~

Im Single said...

ok.. sile rujuk blog paiseh.

emezul said...

haha..
cite ni..
sebb pontianak keluar malam la..
pastu malam2 pas kol 12 kedai gunting rambut da tutup..
tu yg dowang xleh potong rmbut sebb tu rmbot dowang panjang..
hehe