Tuesday, June 22, 2010

Berita yang ni jugak yang gua kelik.

Macam-macam berita kat paper.

Perancis out.. UPSR dan PMR nak dilupuskan. Tol Link Kedua turun 30%.. Pemilikan tanah KTMB di Singapura akan diputuskan.. Penjara PUDU diroboh.. Baju jemuran Paiseh rentung di ampai.. Berita yang ni jugak yang gua kelik.



Datuk K beli plat KCT 1 RM66,550

"ALOR SETAR: Suami penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Taruddin menjadi pemilik nombor pendaftaran kenderaan KCT 1 dengan nilai bidaan RM66,550, semalam.

Berdasarkan senarai nama yang dikeluarkan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah, nama Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa disenaraikan sebagai pemenang bagi bidaan untuk memiliki nombor emas itu." dipetik daripada Berita Harian.

12 comments:

ptos said...

lu xnk beli plat jgk ke?beli kt s'pore jelah wei..kah3

Im Single said...

gua tunggu plat melaka..

h a n i e said...

berita yg tu jgk lu kelik..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

itu baru harga plat..

Im Single said...

hanie, hbs tu tak kan nak kelik story ariel peterpan.
adzman, tu la. harga svs timing belt dia tak tau bape.

Boy said...

hebat dato K

ezam said...

tunggu plat ezam 217...

letak kt kelisa itam gua semat gak...

[mcm tuannya]

sekian!

Nerzhul said...

sayang bini la katakan. duit abis pun tidak mengapa.....

azrie hafiz said...

WVM. meh ramai2 bid.

Im Single said...

boy, bukti kasih sayang bro. Berapa harga pun tak kisah.
ezam, plat "E" kat singapore je ade bai.

Im Single said...

nerzhul, gua rasa duit dia tak habis.
azrie, VWM. Lu nak cari kat vietnam ke? WVM = Wangsa Villa Melawati?

aripsamat.... said...

demmmmm...baru harga platnye...belum harga kete