Friday, June 25, 2010

"Eh, dah hujan la. Kena chow ni..."

Di petang sabtu yang hening, gua melayan beberapa gelas air di kedai abe bersama Drogba, Chezzo dan Averous.

Hinggalah titisan "hujan" menitis ke lengan gua.

"Eh, dah hujan la. Kena chow ni..." Gua.

"Hujan? Macam mane leh kena, kita bawah bumbung." Averous.

"Kena lengan aku ni ape?" Gua

Titisan tadi diperiksa. Warna putih + coklat, cair... Kami pandang atas.




Babi kau cicak!

11 comments:

rosemyn said...

eherkkkk....!! kembang tekak..!!

ezam said...

hahahahaa....

ada cek dalam gelas tak???

Mimie.Candy Cane said...

euuuww....

nama2 watak tak menahann..drogba tuuu...

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

abis tu ko samak pakai aper..

kan spesis babi cicak tu..

:)


.

fndrocka said...

gorenglh cicik tu

Im Single said...

rosemyn, nasib baik lu tkde halkum.
ezam, erk... serius gua tak check.
mimie, glamer mesti nk lebih. orang kate name pena.

Im Single said...

adzman, gua pakai air teh o ais je. haha...
fndrocka, cicik. kah3x!

h a n i e said...

wa dah terlupa nk komen apa bila nmpk fnd bg nama baru..cicik!!

hahahahaha..

Sellynna said...

hahahah sibaik kena lengan.. blom lagi bom jatuh dlm cendol madu dpn mata aku.. pedih sey.. baru je sampai oder tu..

Im Single said...

hanie, typo tu agaknye. kasi lah chance. haha..
sellyna, wah.. kalu lai chee kang. misti lu igt kismis.

pemetik bintang said...

ahahhaha ;p