Tuesday, June 8, 2010

Pengapit....


"Ya Allah Memanda Bendehara, panasnya cuaca. Memang ni sekali je la Beta kawen. Tak larat Beta nak kawen lagi. Kuat sikit Memanda Bendehara... Kipas Tuan Hamba tu jauh sangat. Peluh kat pipi kiri Beta, tolong....." Macha.

"Menjunjung perintah Tuanku..." Gua





Selesai sudah tanggungjawab sebagai pengapit. Ade sape-sape lagi nak mintak tolong jadi pengapit?


7 comments:

Zie said...

xmo letak jwtn ke?

Im Single said...

gua dah draft surat. tinggal nak check grammer je.

h a n i e said...

nt kalo lu kawen..wa nk sajes letak kipas cam kedai mamak tu kat seblah..br la feel nk bersanding..

ezam said...

org kata kolo jd pengapit nanti lambat kawen?????


hanie:sanding dgn mamak la senang...hahaha

Im Single said...

hanie, kalu lu kawen, gua bagi lu mamak. sure dia kipas lu baek punya.. haha..
ezam, tu ayat orang dengki tu.

fika79 said...

mel, agaknya kalau setiap kali d pengapit dapat satu baju mesti dah berlambak baju cam dlm citer tuh..hahah

Im Single said...

haha. xde la byk pun kak nat. tapi baju pink tu dapat. kire dah ade baju melayu kaler pink. ok la.. haha..