Sunday, May 30, 2010

elak kena mandrem masa akad nikah

Gua, Bobo dan pengantin lelaki (Cha) sedang berehat di rumah tumpangan. Majlis akad nikah baru selesai...
.
"Mel, kau pernah dengar tak orang kata, kalau nak elak kena mandrem masa akad nikah, kita kena pakai seluar dalam terbalik?". Kate pengantin lelaki.
.
"Tak sure pulak Cha. Bukan biasa orang letak katak dalam tempurung kat bawah rumah ke?" Gua.
.
"Mane kau dengar tu?" Pengantin lelaki.
.
"Dulu kecik-kecik tengok cerita AR Badul." Gua.
.
"Tak tau pulak. Tapi yang kawan aku cerita, pakai seluar dalam terbalik la." Pengantin lelaki.
.
"Kau buat ke?" Gua.
.
"Ni.........." jawab pengantin lelaki, seluar dilondeh sedikit.



.


Patut la lancar...

11 comments:

emezul said...

btol2.. owang2 tua memang cakap camtu.. btol2.. haha

Im Single said...

lu penah dengar ke?

ezam said...

abes kolo gegerl kena pakai kotang terbalik ar???

cenggituh????

ptos said...

celaka ezam punye komen...tp kalo yg jenis x pakai cane mel?

Im Single said...

ezam, no komen ye ezam. gua naqib dulu.
ptos, kalu mcm tu takde ape yg perlu diterbalikkan ye.

ezam said...

hahahhahaha....eh..maap tuan naqib...

tapi kan yg terbalik tu dalam ke luar atau depan ke belakang ek?????


duk pikir dari tadik....

Im Single said...

ezam, luar ke dalam kot. tak kan depan ke belakang. tu dah kire luar tabi'i tu.

Nerzhul said...

kalo g-string camne? kakakah

Im Single said...

nerzhul, soalan lu sangat bijak. gua takde jwapan.

crsang said...

balik la pada yang bukan kurafat punya..baca ayat kursi kan lagi kuat pendinding nye..saja bg tazkirah kat naqib

Im Single said...

crsang, ye.. itulah yang akan saya amalkan nnt. dengar tu semua?