Wednesday, May 5, 2010

Alarm melalak2

Alarm melalak2.. gua senus kan dia.
Melalak balik.. gua senus kan dia balik.
Melalak lagi.. ok2, gua bangun.
.
Mandi cuak2 sejuk. Burrrrr...... Belek2 misai dan janggut di cermin toilet, gua biarkan. Kasi muka nampak matured sket.
.
Salin2. Kasi kemas baju gua tuck in. Pusing2 depan cermin dua tiga kali. Kepala tali pinggang gua kasi kemas terletak kat tengah. Pusing lagi.
Perfume gua sembur secara berhemah, hari ni pakai DuaSatuDua. Hembus nafas kat tapak tangan, segar haruman listerine. Pakai tie cermat, gua tarik kasi kemas ke leher.
.
Solat subuh.
.
Yang gua tak tahan, gua solat subuh pakai tie.

7 comments:

cik osh said...

hahahha!! semangat nak keje punya pasal! mesti cute!! ;p nice blog btw.. keep it up ;)

hanie said...

ape salahnya...
buleh jgk jd bekap lu time jawap soklan periksa malaikat nt..




tapi...hahahahahaha!! tak menahannn..

achik ezam said...

mcm pengawas sekolah~

Im Single said...

rosemyn, bukan semangat. kuuusss mangat.
hanie, jawap pakai pensel ke pen ek?
ezam, biasa kain pelikat je. haha...

Anonymous said...

pastikan tie lu bukan silk..sebab kalau silk, mmm kalu silk mm...gua pun taktau

FARYN said...

pastu terus pegi keje pakai kopiah/songkok terus... ;)

emezul said...

haha..xbole bla..
tp smart gak pe..
nk ngadap Allah mestilah smart2
ye x?? haha