Friday, April 9, 2010

So... Ape kite nak buat ngn orang2 mcmni?

Din beramboi dah meninggal... Dah seminggu dah...

Warga dan ex-warga VWM semua bersedih. Kami rasa terlalu dekat ngn arwah abg din. Sbb kami semua pun gile macam abg din. Rindu rancangan imsonia. Kami memang jadi imsonia. Kami sanggup tak tengok WWE kalu rancangan abg din kuar kat tv. Ape rancangan pun takpe la. Dengar berita kematian abg din, gua jadi terkesima. Msg mbr2 masuk. Prosper siap wat emoticon =(. Gua tau dia sedang menangis mase tu.

Dak umah gua berkira2 nak wat tahlil ringkas. Dapat jugak berkumpul kembali ramai2 kat VWM.





Tapi ade jugak manusia yang kat luar tu yang tak reti2 nak cakap yang elok2.

Ni ape kes ni....

petikan dari facebook




muka jambu, hati jamban.



Orang mcm ni, kalu kite cakap lebih2 pun... Paling2 dia cakap "Ade aku kisah?"

So... Ape kite nak buat ngn orang2 mcmni?
Alfatihah untuk Abg din... semoga rohnya dicucuri rahmat.

5 comments:

ezam said...

muke jambu hati jamban......dem~

Mimie.Candy Cane said...

tenyeh ngan slipar jamban pun ok jugak ni...


al fatihah utk abg din.miss him badly..

paiseh said...

fakk ra'fuck'in darwisy.!!

bila nak tahlil weyh.. xkn nak bukak tahlil kt pangko kot..?

Im Single said...

ezam, demg!
mimie, budak2 tu. baru 14thun.
paiseh, secepat mungkin.

Zie said...

tengok je cara berpakaian tindik bagai..

x cukup didikan..