Sunday, April 25, 2010

Inikah Satu Malaysia?

Gua nk gerak keta lepas beli air kotak susu strawberry dutch lady kat kedai big 5. Cermin gua dihampiri seorang tua beragama hindu.
.
Tok! Tok! Tok! Cermin gua kena ketuk.
.
One ringgit sir... gerak mulut tak dengar suara sebab cermin gua tak turun.
.
Sreeeeeeeeeeeeet... Cermin gua turun.
.
"One ringgit sir..." gerak mulut dengar suara sebab cermin gua dah turun.
.
Gua hulur.
.
"Thank you sir. God bless you. Allah Subhanahua Ta'ala bless you..."
.
Wah! Gua kagum! Inikah Satu Malaysia?

11 comments:

emezul said...

ntah2 die india muslim kot..hehe

ezam said...

pasti ke itu manusia???


Jeng.jeng.jeng.

Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri........!!!!!

kay karim said...

india muslim gamak nye...

Im Single said...

ade lilit2 kuning kat tgn ngn tanda kat dahi. Hindu kot.
ezam, manusia la. haha...

Mimie.Candy Cane said...

errrrrr....boleh ke dia ckp camtu eh?

Im Single said...

mimie, bulih je. tu dia dah sebut tu.

h a n i e said...

[bunyi cengkerik]



*wa sampai tak tau nk komen apa*

paiseh said...

lu dah maghrib ke blom?

Im Single said...

hanie, cengkerik tu tak tahan..
paiseh, dah. chez imam.

jane said...

jenk jenk jenk !!!!

who is he???

Hidemichi said...

diorg kalau pasal nak duit, apa pun bleh ckp. Gua pernah je dtg satu hindu ni pegang kitab Al-Quran dgn terjemahan yg dh lusuh, puji2 al-Quran melambung-lambung...last2 rupanya saja nak tolak kat gua. Mana dia ambik taktau.