Saturday, June 20, 2009

Stewardess...

Gua que haidar kat lane beli makanan McD LCCT. Ramai org... perut gua dah kerepot dah tahan lapar ni. Mau nmpak lubang2 kecil kalu scan. Sesekali toleh ke belakang. Zupp.. (buah hati tunggu kat meja, masih ade. Hihi..).
Beratur... kreok2~
Beratur... kruuk~
Beratur... krrrreeeeok~ (lapar shial)

Dah dapat makanan dan minuman. Lapar! Gua cuba buat pergerakan tray dgn pantas mcm gua pernah buat kat sekolah menengah dulu. Zurp... gua tarik. Ade style.. tapi..
Prang!
Air gua tercampak ketepi.. Lu tau baju sape yang basah kuyup? Sekali peramugari da....

2 comments:

pari pari syurga said...

cun?
dan dgn senang hatinya lu tlg lapkan baju die kan?
kan?
kan?


hehehe..
adehhh...
gua masih tak puas ht apesal lu punye latest update 2weeks ago.

Im Single said...

dia cuma kate "Oh tuhan..." (OMG).