Tuesday, June 2, 2009

Ada berani ke bro?

Selepas ManU kalah..
Selepas Paiseh marah

Man U telah kalah. Rak kasut telah musnah.
Tapi Paiseh penyokong ManU yg bertimbang rasa. Tima kasih sbb dah repair rak kasut, aku terharu.
Inilah hasil kerjatangan Paiseh setelah bengang ngn sape pun gua tak tau. Mase kecik2 dulu bapak lu tanam tembuni le dengan hammer eh. Bijak mung...

Gua rasa lu ade job kat kmpung halaman lu. Stadium Ganu kan roboh.. Lu gi la bertukang siap kan balik bagi cantik.
Tapi gua dapat tau bukan kerja mudah. Lu kena kasi hapus satu penyebab robohnya stadium itu. Lu tau apa? Siapa? Berikut adalah rakaman dari kamera Ayah Pin...

Ada berani ke bro?

13 comments:

[Q.e.M.a] said...

hoho~
sungguh berbakat sahabatmu incik paiseh
rak kasut tu nmpak menawan ^_^

haNie said...

untung jgk ek kl si paiseh nih marah..
hahahahahaha!!

mrblind said...

kesian stadium..

Im Single said...

Qema: paiseh mmg berbakat. even peti ais pun dia yg bina.
hanie: kalu dia sedih, dia solat tahajjud.
mrblind: xpe, ganu bukan terer pun main bola.

paiseh said...

rahsia : main item untuk restructure rak kasut tersebut adalah papan katil. sila ambik perhatian.

Im Single said...

paiseh: cis, papan katil sape lu amik? ni yang gua tak sabar nk balik..

kuIna LadyInRed said...

berbakat betul ayah pin nie yer... camera apa dia pakai a... N90 ker

Im Single said...

kulna: N90 tu bukan kawasan parlimen bukit timah ke?

Liliyuli said...

pergh! *kagum kat paiseh*

kay karim said...

mane kasot bata amat samel?

Im Single said...

kay: kasut bata aku dalam kotak songkok.

adam hassan said...

gila ah

aim-a said...

hahahaha..sungguh bagus encik paiseh merepair gobok kasut itu..hihihihi..siap susun semua kasut lagik tu..hihihihi :P ni yg buat i terpikat ne...ewwwwwwwwwwwww :P