Wednesday, June 24, 2009

ROKIAH YAAKOB..

Melaun: Apsal sampai tido ofis mel? Bz ke?
Gua: Takde, la. Malas nk balik. Kawasan umah gua tak selamat.
Melaun: Tak selamat, apsal?
Gua: Lu tak baca paper eh? Lu asyik koyak toilet paper je, mane ade berita atas paper tu. Gi la rajin2 bukak paper arini.
Melaun: Ooooh... ok2. (cari paper kat tenet)
.
.
.
.
.
.
v
ROKIAH Yaakob membantu pelajarnya memakai penutup hidung dan mulut yang diberikan secara percuma ekoran seorang pelajar SMK Wangsa Maju Seksyen 2, Kuala Lumpur, dijangkiti HINI, semalam - UTUSAN MALAYSIA


Melaun: (terdiam... berfikir...) Rokiah Yaakob ni siapa?
Gua: ......
(kepada penghuni VWM, apa plan kite?)

4 comments:

adam hassan said...

nasib baik gua x-vwm.

ain fadzal said...

dol,

11 julai nanti pastikan ko xde bwk wabak virus babi ni.

(amaran : aku lom kawen lagi weh!)

paiseh said...

penjarakan malaun dalam esbok!!!

Im Single said...

adam hassan.. sape yg pernah pakai jmban "Sila Flush" mmg takleh dari dari kesan nye...
ain.. ko nk kuarantine aku pun takpe.
paiseh.. esbok kite kecik dol..