Friday, June 26, 2009

1st time gua jawab tag

1. Adakah anda rasa anda hot?
Wah.. tiba2 rasa hot pulak lepas bace soalan pertama...

2. Upload gambar kegemaran anda.




















3. Kenapa anda suka gambar ini?
Sbb mase tu gua leh main share seluar dalam ngn balong
Sbb mase tu kakak ngn jaja lum ade bf
Sbb gua sayang adik beradik gua.. Mira n syahir, abg sayang korang gak. tapi korang tak kuar lagi mase nih. Lambat seyh~

4. Bila kali terakhir makan?
Sedang makan, belum mahu diakhiri.

5. Lagu terakhir anda dengar?
Bitter Heart by Zee Avi (baru lepas baca blog Ain. Hehehe..) Sedap ar lagu ni.

6. Apa anda sedang buat selain buat tag ini?
Tunggu sms berbunyi. Masih tak berbunyi...

7. Selain nama anda, apa nama lain yang anda suka orang panggil anda?
Micheal Jackson

8. Tag 5 orang.
1. Arip Hyper Samat
2. Paiseh Dekontraksi
3. Azrie Prosper
4. Abuzar Mansor Tunang nye si Ada
5. Nasrun Alcapone

9. Siapa nombor 1?
Sparing partner ping pong gua yang masih belajar erti backhand berapi serba menjadi gua. Ketiak dia licin, seperti sinki yang baru di cuci. Bulan tujuh ni dia kawen.

10. Siapa pula nombor 2?
Dak rumah gua yang muda di luar, season di dalam.... IC. Peluncur papan katil berjaya...

11. Orang nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
Dia ada hubungan dengan doktor wanita clinic depan umah gua. (harini dia demam, sian dia...) Hubungan dia dgn Tuhan makin kuat sejak nak kawen hujung tahun ni.

12. Bagaimana pula dengan nombor 4?
Dia ada hubungan dengan peminat music seberang laut. Dulu dia claim rock kapak. Tapi dia ade gigi kapak la. Orang nye kelakar, idaman ustazah yang solat cukup 5 waktu.

13. Katakan sesuatu tentang nombor 5.
Nasrun adalah timbalan presiden kelab Single UIA yang mcm dah nk letak jawatan. Gua harap dia dapat jelas kan kedudukan. Gua tak nk media massa menjadi sumber gua. Niat anda betul... Bende elok, jgn la disorok2...

(1st time gua jawab tag)

5 comments:

Alcapone said...

dont worry bro..gua belum komfem lagi..sama mcm lu..still menunggu jawapan..

Days said...

smpai bile nak akhiri makan? ^_^

Im Single said...

alcapone, gua doa kan yg terbaik utk lu bro.
dashing, kita makan utk hidup. gua belum mahu akhiri hidup ini.

ain fadzal said...

:))

tq shamel!

Pak^Abu said...

terharu weh..gua d tag