Saturday, June 6, 2009

Gua rasa gua ade kenduri di Perak...

Gua rasa gua ade kenduri di Perak...
So, Ape yg urgent kat opis gua dah kasi settle. Sbb gua rasa gua ade kenduri kat Perak.
Nk jalan jauh, keta gua kasi la basuh. Sbb gua rasa gua ade kenduri kat Perak.
Baju yang nk pkai nnt gua terbayang. Sbb gua rasa gua ade kenduri kat Perak.
Rasa mcm nk tunggu mbr2 ni confirm plan. Sbb gua rasa gua ade kenduri kat Perak.
Terfikir nk bagi present ke, salam kaut je. Sbb gua rasa gua ade kenduri kat Perak.
Jumaat malam gua call mbr kesayangan, ALcaPoNe. Saje... Sbb gua rasa gua ade kenduri kat Perak.
Tapi tak angkat... Eh, dia tak tau ke yang gua rasa gua ade kenduri kat Perak?
Esok pagi gua call lagi... tak angkat lagi.

Gua rasa gua dah kena tinggal la kenduri kat Perak. Gi kenduri Cheras je la... (lepas kenduri Cheras gua tido smpai malaikat naik bawa buku amalan ke langit, gua rasa la...)

1 comment:

Alcapone said...

ye la..ye la..lu mmg ade kenduri kat Perak..gua je yang lupe nak ajak..