Sunday, February 8, 2009

Approach gua smpai bilik mndi

Kepala berat... mcm tak leh bgn. Gua terpanding warna langit dari jendela, warna biru ujala. Cuba mencongak kedudukan jarum jam. Mungkin jam 7 pagi.

Terlekat2 mata ni, kenyang tido. Otak masih mamai...

Eh, tiba2 ada suara azan? Eh, betul la. Apa kejadah azan kul 7 pagi. Ade phenomena gerhana matahari ke? Gua berusaha bangkit, tengok luar. Xde pulak ape2 yg pelik.

Tgk jam... 7.30 malam... ohh... azan Maghrib.

Padah tido asar... Tu gua belum cite gua mimpi gadis hitam bertaring approach gua smpai bilik mndi. Astghfirullah... dalam mimpi pun gua hensem.

6 comments:

azrie hafiz said...

"Astghfirullah... dalam mimpi pun gua hensem.."

1) Adakah hensem itu satu dosa yg perlu diistighfarkan?

2) Lelaki tulen mimpi wanita. Anda mimpi lelaki. Diri sendiri pulak tu. Balighkah anda?

3) Wanita taring hitam tersebut melanggar kerusi di sinki tak?

arip the next top model said...

hahahah...ko mmg hensem beb..dlu kecik2 aku siap pakai baju skola nak gi skola...mak aku biarkan je...pastuh satu rumah gelak...mmg padah tido slpas asar...org kate mimpi wanita taring hitam lu bakal dapat awek cun...tapi hitam la..heheh..

Im Single said...

azrie:
1. kdg2 dgn hensem kite leh buat dosa. astaghfirullah..
2. gua masuk mimpi sendiri, mimpi org lain gua tak leh masuk dah..
3. gua tak perasan pulak. bgus soalan tu...
4. Terima kasih YB sudi mencemar duli.

arip:
hitam kalu cun gua rela...

chromosome XX said...

haha...x tahan tol bila dia sunggoh merasa dirinya hensem...
hehe...hensem ke?

owh,p'puan bertaring hitam?
rela ek kalo cun tapi hitam..
kalo hati yg hitam cane?

aim-a said...

hahahhahahaha...nasib baik tak bgn n terus pakai baju keja :p lagi naya :p

Im Single said...

chromosom xx: ye, gua mmg ensem. tanye la cermin toilet umah gua.
aim-a: gua terus gi toilet, solat dan tadarus.