Saturday, February 14, 2009

14 february...

Memandu pulang dari LCCT. Bukak Hitz, love song...
Terlepas simpang KL. Tukar Sinar, lagu cinta...
14 february...

Sampai rumah, tendang pintu. Tak terbuka, gua pakai kunci...
Dok depan tv. Ngadap Astro, cite cinta...
14 february...

Bebunga hati hari ni. Gua rasa mcm nk buka pintu hati.
Entah dah berkeladak agaknya, karat2 pun dah seinchi.
Sikit dah terbukak la, cuma belum ternganga lagi.
14 february...

Lekat lagi bau DKNY Jadi Sedap kat lengan gua. Tadi dia kasi sikit.
Tactic la tu nk bagi gua angau. Menjadi...
Ye la... 14 february...

Nasib baik esok 15 february...

4 comments:

faizalnayan said...

cayalah bro.....

Aima Othman said...

wahhhhhhh......tak paham arrr entry nih...terlalu tersirat..hehhehe :p

kay karim said...

org seni!!!

Im Single said...

nayan: cayalah macha!
aim-a: kena bg sipi2 je, gua ni pemalu.
kay: seniman bujang lapok..