Tuesday, September 28, 2010

Tiba-tiba....

Gua tengah layan entry lama... Terkenang zaman muda. Gua baru je nak beremosi.


Tiba-tiba....






Ngehh... Ngeh... Ngeh.. Ha..ha...ha... Kah Kah Kah...!


Paiseh gelak sakan bagai kambing yang makan rumput tapi tercekik belalang kunyit. Gile horror lu kalu pecah gelak. Bunyi Ganu tak hilang....


10 comments:

Mimie.Candy Cane said...

paiseh single lgi tak? gua awek ganu...

wink2*

F A R Y N said...

penyu...hoho

Zie said...

org tgh bahagia,sbb tu la ketawa buleh jadi pesen gitu tu...hahaha

Zie said...

org tgh bahagia,sbb tu la ketawa buleh jadi pesen gitu tu...hahaha

Zie said...
This comment has been removed by the author.
-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

lu ingat dia sorang je ke yang gelak ngeh ngeh tu..

lepas jengok entry tu gua pun ngeh.. ngeh.. ngeh.. hahahha..




p/s: best woo nengok balik entry lama nie..

h a n i e said...

dia tak gelak pun dah horror. tu nak kira mcm mana?





[hai paiseh] :P

Im Single said...

mimie - singel bak nok availebel.
faryn - penyu??
zie - dari dlu lagi dia pesen gelak mcm tu. sbb tu ade yg terpikat.

Im Single said...

man - dia sorang je. gua gelak ngoh ngoh ngoh.
hanie - paiseh jambu doh. horror celah mane.

paiseh said...

buruk sgt tu woi! jatuh stended~