Thursday, November 19, 2009

Nak makan leher ayam boleh?

Sorang budak kecik anak peniaga bazar di Bank Islam sedang seronok mamam nasi lauk ayam masak lemak yang telah dibubuh kicap manis kipas udang (gua agak la...)

"Mak, nak makan leher ayam boleh?" kata si anak.

"Eh, jangan nak. Nnt kalu kawen, kepala senget. Mak andam dah betul kan pun senget balik nanti." kata si emak.

.


Ish..... nasib baik la gua tak pernah makan organ kelamin ayam.....

7 comments:

paiseh said...

jgn kata makan.. tengok pun gua tak penah~

kay karim said...

bull shit~

niEna hailani said...

ha ha haaaa

Im Single said...

paiseh, gua selalu tgk lu pegang telor ayam.
kay, blog gua tmpat gua bullshit.
niena, haaaaaaaaaa...

Dashing Days said...

leher ayam tu organ kelamin ke? xtaw plak..aish..hati aym pon gua x makan nih kan leher la tengkuk la..

otomen said...

apa organ kelamin ayam?

Im Single said...

dashin, lu suci. tak faham lawak lelaki. bgus2...
otomen, ade la. mcm ultraman, xnmpak tapi ade kan? kan?