Monday, November 16, 2009

Gua selok kocek... gua tekan button.

Ting!

Gua sampai level 23. Tempat gua bersarang ngn kerja2 yg dah berdanau.
Kaki gua melangkah menghala ke pintu kaca.

Gua selok kocek... gua tekan button.

Tak bukak.

Gua pun tekan lagi.

Tak bukak jugak.

Gua pun berdiri diam2... fikir... apsal tak terbukak jugak ni?

Baru gua sedar..



.



Ape kejadah gua nak bukak pintu kaca ni pakai remote keta.

10 comments:

shera said...

nampak sgt igt org jauh!!!!!!!!!!!!

Dashing Days said...

jauh kamu berangan bro..! ade org nmpk tak percubaan lu tu?

♣ haNie ♣ said...

nasib baik tekan dlm kocek..kan..
sure org x perasan..

zaidzali said...

berat mu ni syamil

Im Single said...

shera, aku mmg mcm ni la. dah dungu...
dashing, cctv ade kot. mst pag guard tgh gelak kan gua.
hanie, gua siap hala kat device tu wei...
zaid, 64kg. berat ke gua?

chenta said...

berangan banyak!

paiseh said...

mah la gua anto gi berubat tradisional.. parah benor dah lu ni~

Im Single said...

chenta, gua mamai la..
paiseh, lu pndai urut doh. mcm rasul melayu.

crsang said...

lu stress sbb azri dah nak kawen ke? kalo ko nak, aku leh suruh azri tunda dulu..haha

Im Single said...

chesang, biar lah dia kawen. ni paiseh siap bancuh kan ali kefe dol. wakaka...