Sunday, January 30, 2011

"Tapi tak perlu bagitau saya. Faham?"

Gua pasang je telinga...

"OK.. cuba abang fikir satu nombor dalam kepala. Jangan sebut! Jangan bagi tau saya.. Fikir je." Brader baju hitam bercakap sambil tangan pegang kad pakau.

"Aaar..." B1 teragak-agak.

"Dah?" Brader.

"Saya bahasa tada faham... Dia faham..." jawab B1 sambil tuding jari pada kawannya, B2.

"Ohhh... Ok... Kalu macam tu Abg la. Cuba Abg fikir satu nombor dalam kepala. Abg boleh bagitau dia. Tapi tak perlu bagitau saya. Faham?" Brader.

"Aaar..." B2.





Apa kejadah Brader ni nak test-test magic dalam tandas Jusco dengan Bangfases. Gua yang masih berdiri mengadap dinding cuma geleng kepala.



6 comments:

Seri said...

tak ada keje agaknya

Nerzhul said...

target audience dia gitu kot..senang nak tipu...kekekee

rosemyn said...

brader tu x test kat lu ke??

okey...skang lu pk 1 nombor dlm kepala.. jgn bgtau gua.. lu pk dlu..

Im Single said...

seri - tu la keje dia. haha..
nerzhul - same2 tak faham ssh jgk.
rosemyn - ok. apa jawapan? =P

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

aaarr...

dia buat juge ke magik tu..

Triple R said...

kelakar.....kelakar....