Thursday, December 3, 2009

Nampak tak?

Pernah lu org terfikir ade sesuatu yg tersembunyi di sebalik note RM50 ni tak?


Meh, gua kasi besar. Kalu tak clear sile bukak wallet masing2. Tgk dengan jelas.

Nampak tak? Sape betul gua bagi RM50.

11 comments:

Izzati Nur Iman said...

itu..pelantar minyak..petronas carigali kat duyung..

betol x?..kalo salah bleh teka lagi x tuan tanah?

~=)~

Dashing Days said...

sebab gua pakai spec jadi gua xnampak..haha..mende je..pelantar minyak je kot..tp xkan la smpai kene zoom if only pelantar minya..misteri pulak rase tetibe..

mugiwara said...

kau memang tak nak idup lama kalau jawapan kau......[kau sinri bleh agak apa aku nk bgtau]

Im Single said...

izzati, boleh teka lagi. RM50, sape xnk kan. sila2...
dashing, gua pun pkai spec kot.
mugi, gua belum beli bugati veyron. so kena hidup lame sket.

nootygurlz said...

nmpk cm build under construc jek....
enth ak pon xtaw bnd ap tuh....

kureen said...

ntah. plantar minyak je kot.

kureen said...

ntah. plantar minyak jek kot. ape je ade dlm gmbo tu?

free said...

weh bende weh???tolong la suspen tul ni

free said...

yang aku tau kat air biru tu ade tulisan,tapi tak nampak dia tulis hape sebab hanya sebesar 0.0001 nanogram,sape ade kanta tolong tengok

Im Single said...

nooty, jgn la kate tu building under construction.
kureen, dalam pelantar tu ade sumthin.
free, lek lu. kayuh kasi pelan2.

QeMa said...

hadoi~
mende ape lak nih
saspen tol~~~
*eksaited nk tau jwpn* ^__^