Thursday, September 24, 2009

Gua doa dia murah rezeki dan dinaikkan gaji

Gua masih di JB, tanah tumpah darah dan tanah tanam tembuni tercinta. Tengah layan usha keta gua kena basuh kat carwash. Dari jauh dah nampak kilat, dari dekat nampak macam nk jilat side mirror keta gua tu. Gua usha dari bangku restoran Banafe. Bibir tengah layan main sedut2 neskepe ais.

Brader basuh keta tunjuk isyarat "ibu jari naik, jari lain genggam" kat gua. Hek eleh, jerit je la kate dah siap.
Gua gi bayar neskepe ais dulu.
"RM1.80 bang" cashier.
Gua hulur RM2. Dia pulang duit syiling, matawang asing.
"Eh, ni duit singapore bro." gua
"Sori bang.. Abg bukan singaporean ke? Style mcm Aaron Aziz la bang.." cashier
Cashier ni jenis yang jujur. Gua doa dia murah rezeki dan dinaikkan gaji berlipat kali ganda. Amin~

menu spesel dia. jgn tanye gua. gua penah order neskepe ais je...

10 comments:

ezam said...

hahahahhaha nice entry!

faizalnayan said...

hahahaha proud to b malaysian

Im Single said...

ezam: tima kasih lu, susah2 aje.
macha: jgn riya' cha...

~0~ said...

puji ada makna tu...hahhahah

paiseh said...

kadang2 manusia kena menipu bila dah buat silap. lu jgn terpedaya~

kay karim said...

aaron. nnti jumpa parin ahmad kim slm dia ek??

Im Single said...

~0~: tu la mkna nye. xde mkne nye..
paiseh: kalu silap lagi kite tulis kat kadboard spelling kite.
kay: pairin kitingan nak?

Dashing Days said...

ades..spec ko kot buat ko nampak cm aaron..time die pakai spec la..aku rase..

nuresfalaila said...

funny lor

Im Single said...

dashing: gua tgh menguap mase tu. kalu gua steady, mesti mcm fandi ahmad.
falaila: lor.. ohok2.