Sunday, August 7, 2011

"Banyak saman? Kalu saman ade yang tiga ratus... jumpa abang dulu."

Sesampai sahaja gua di perkarangan pejabat trafik, gua terlihat poster2 besar...

Jangan Besarkan Anak Anda Dengan Wang Rasuah

Katakan Tidak Pada Rasuah

Ada juga notis yang ditampal...

Pelaku Rasuah Akan DiTangkap

Bagus! Macam ni lah yang kita mahukan. "Bang, bayar saman kat mana bang?" Gua bertanya abang jaga posgad dengan nada suara kurang air di tekak.

"Terus ke dalam, belok kanan."

"Oh.. time kasih bang."

"Banyak saman? Kalu saman ade yang tiga ratus... jumpa abang dulu."


Eh... Boleh pulak...


4 comments:

paiseh said...

lu ada brape yg 300? ke lu kasi dvd movie 300 je?

*kemon!! kemon!!! harap dpt kekalkan momentum mcmni. baru rasa berspirit sket gua nak apdet2 jgk~

Im Single said...

kemon.. kemon.. igt gua kamen raider ke.

crsang said...

tak penah lagi aku rase bosang bace blog entri mung ni samel..

ARIPSAMAT said...

hahaha...gua pun pernah kena juga...demmit sungguh...