Thursday, January 7, 2010

Gua nak bagi anugerah screen 2009 la...

Gua nak bagi anugerah screen 2009 la...

Char kuey teow terbaik: Mali's corner dekat taman bunga raya, tak jauh dari masjid.
Nasi kukus terbaek: Dekat ngn rumah gua, ape ntah name kedai dia.
Nasi goreng udang terbaek: Kedai makcik bawah jmbatan simpang masuk wangsa maju dari mrr2.
Sup tersedap: Kedai Nasi Ulam, 2 minit jalan kaki kedai nasi kukus.

Neskepe ais terbaek: Kedai abe nasi dagang sebelah 7eleven sebelum traffic lite ke taman permainan Wangsa Ceria.
Air suam termahal: Kedai mamak besar sebelah kedai mamak kecik area2 kedai nasi dagang.
Neslo terbaek: Sendiri bikin kat pantry ofis, pakai mug sape2 pun sedap.
Air semayang tersejuk: Kat opis gua, sbb kena aircond.

Pelayan terkerek: Restoran Ali Maju dekat opis gua.
Pelayan paling pemalu: Sorang mamat kat kedai Nasi Ulam. Prosper bagi dia name brother LC (lack of confident).
Pelayan paling effisien: Mamat dalam speaker drive tru McD.
Wedges tersedap: Wedges paiseh goreng... (kurang kan masin lebih sihat).


.

[keputusan mngkin bias kerana calon2 dan pemenang2 adalah dari kawasan umah gua dan opis gua sahaja. Sebarang bantahan dan cadangan akan dilayan gitu2 aje.]

5 comments:

~0~ said...

hahaha...sedap tue...

H.A.N.I.E said...

pekerja terbaik...xde?
sure dpt kat lu kan...sb duduk jek terus mengantuk...

kan..

hahaha~

Im Single said...

~0~, gua suka teh 0.
hanie, mmg gua terus tido mlm tadi. kenyang tido! yes!

paiseh said...

macam orang tua tak makan masin!
kita kan team muda mudi~

Zie said...

neslo ais terbaek

xde juri lain ke yg nk evaluate? x aci neh..

hehhee

bantahan akan dilayan gitu2 je~lalala