Tuesday, October 13, 2009

Padan muka kuman tu!

Hari2 gua picit jerawat kat pipi ni. Gua pun tak ingat tarikh mane jerawat ni mula tumbuh. Kulit gua yang dulu licin macam kulit telor dah mula bercorak mcm peta johor.
Orang kate jerawat merebak sebab kuman jerawat tu melekat kat kuku, lepas tu bile kite kutil2 area muka lain, kuman tu akan merebak. Maka tumbuh la jerawat baru. Gua google kat wikiapedia, tak jumpe lak fakta ni. Tapi gua termakan percaya jugak...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hari ni gua makan budu. Padan muka kuman tu! Mesti dia kena cirit birit, muntah hijau, ulser, gangren. Muahahaha.......

7 comments:

citahrudin said...

x phm r..pe kaitan kuman ngan budu?

Dashing Days said...

ntah2 jerawat ko suke makan budu..ko yg pdn muke nanti

aripsamat.... said...

gua makan budu gak...tapi apasal jerawat makin banyak...demmit......

kureen said...

gile slekeh! hahaha
patot nye nnti kau yg sakit cirit birit lepas picit jrwt tak cuci tgn eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

paiseh said...

hai samel.. lama tak jumpa..
bila masa umah kita ada budu..?? tobat bukan gua yg supply~

Im Single said...

citah: lu takyah la main kait2 kuman ngn budu tu.
dashing: btul gak... ade ulat jerawat kan...
arip: jerawat lu makin byk ke? tebal giler foundation lu...

Im Single said...

kureen: seluar dalam gua ade calit budu...
paiseh: gua makan kat kedai la. saje x mkn kat umah, nnt kena basuh pinggan . ( tp biasa aku basuh gak...)