Sunday, April 10, 2011

Gua dah jadi suami orang...

Gua dah jadi suami orang...


Takleh rajin sangat berBlog. Kena banyak2 semayang jemaah.



p/s: korang bile lagi?

13 comments:

Mimie.Candy Cane said...

wahahahaha...tahniah weh..

*ade pakwe nak rekemen kt gua tak?*

achik ezam said...

waaaaaaaa junior uia gua dh lepasssssss...


tahniah2......semoga mahligai yg dibina dikurniakan limpah dan rahmat dari Allah dan semoag berbahagia hingga ke syurga inshaallah.



all the best bro!

chenta said...

tahniah! ^__^

Nerzhul said...

grats bro! semoga bahagia sokmo... jemaah pahala dia banyak..hehe

Kay said...

yelah samel..soklan last tuh tak leh blah lah..btw congrats!!

h a n i e said...

err..err..wa masih 17tahun. tak lepas lagi nak kawen.

kehkehkeh!

ARIPSAMAT said...

gua syak lu lebih ke mandi berjemaah...hahahahah...cayalah bro!!!

VFN said...

congratssss!

Zie said...

Tahniah en.Shamil..sukaaa sgt tengok video paiseh upload..sporting habess..hehehe..*semoga cepat dapat baby..ehehe

Im Single said...

mimie - ade. (pegawai bank + camera man + vtec + anak sulong) ok tak?

ezam - thanks bro!

chenta - thanks!

nerzhul - mudah2n dalam buku amal sama bnyk. gua jenis tak usha malaikat nak kasi bape point.

Im Single said...

kay - thanks!

hanie - mksudnya lu kena study sbb nk spm. kah3..

arip - pndai lu. cuma takde niat imaman...

Im Single said...

vfn - thanks.

zie - insyallah... =)

pemetik bintang said...

ahaha..tahniah!!

jadi jugak lu kawen ;D