Thursday, March 4, 2010

7.45pm

7.45 pm... wat keje dulu lah. Maghrib kul 8.00pm pun boleh lagi. Kate gua dalam hati. Its gonna b another long working hour.

Pale gua dah berdengung2 dalam nih. Tak cukup tido. Tak berhenti berfikir.
Makin tensen dok cari highlighter tak jumpe2. Sape yang makan ni.

Depan gua ade Wendy, secretary bos. Gua berjalan longlai..

"Wendy, can i borrow ur highlighter? I'll put back at your place. Promise!"

"Promise arr... Which color?"

"Erm... That one, thanks!" sambil tuding2 ke hala entah mane.

"I dah stress la Wendy... Deadline is reaching...." gua mengeluh.

"You go semayang first la, than only u continue."

.
.
.
.

Gua terus gi semayang tepat 7.46pm. Dengan highlighter dalam poket.

12 comments:

fika79 said...

hahah....bagus2..sekali terketuk kepala da..

paiseh said...

dengan2 gua2 skali malu ni nak kira macamana?

Im Single said...

hehe... malu kan?

hanie said...

hahah..
padan muka lu..
suka sgt melengahkan yg wajib..

:P

Im Single said...

ni dah insap la nih.

kay karim said...

bgs lah WENDY!!!~~~

M.a.A.s said...

erkkkkkk....seminggu straight wa turun awal solat berebut jadik imam....erkkkkkk

Rozita said...

bagus sekali..
suruh je Wendy tu tukar nama jadi Wardina abdullah ...ngee

Im Single said...

wah! rozita che wan ke sape ni!

Anonymous said...

sape itu wendy, aku nak wat bini..

Yom Sharina said...

miss wendy!!! asal dia tak nasihat ARR skali?

shera said...

comel gile!

ur entry made me smile :)