Friday, December 26, 2008

"Kalau berdua.. dah tak leh dah skang..."

Extracted from my inbox

"Yup, im celebrating Krismas. Baru je sambut."
"Sampai hati u lupa, anyway thanks"
"Hari Ahad i balik.."
"Nak ajak i keluar eh? Kalau berdua.. dah tak leh dah skang..."
"Yup, im seeing someone.."
"Bertuah ke? Haha... erm... he is a fren of mine."
"I tau u bz selalu, so mcm xnk la ganggu u dgn msg2 i ni. Lagi pun bukan penting untuk u kan..."
"You are the d most precious fren dat i ever met. Kenapa u ckp mcm tu pulak... Kalu boleh smpai bile2 pn i nk kawan ngn u.."
"Erm.. ok. I understand that. U jgn xnk kawan dgn i dah la. Fren 4eva y my chocky guy.. Hihi.."
"Ok, u do take care k. Sweet dream to u too. Thanks for d wishes anyway."

HP diletak bawah bantal. Gua termenung, lama... Menatap tingginya siling yang kelam dalam kesamaran malam, juga lama... Ruang dinding terasa semakin dekat, samar...
Ruang bilik kecil ini terasa kosong. Biarlah...
Ruang kosong itu menghimpit sisi gua. Biasa lah tu...
Ruang kosong itu menghenyap tubuh gua. Ah... malas layan.
Kini kekosongan itu terkesan di jiwa gua. Erm... kesan nya menjadi...
Esok kerja, tidur la...

3 comments:

Fikri: Kacaknya! said...

Dalam setahun, berapa kali benda ini terjadi yek?

aim-a said...

hehehe .. jiwe kacau ek..:P

paiseh said...

komplicated nye lu punye obat tidor.. huhuhuhu..!!